Rok2016 Christmasthinking..

24.12.2016

Vánoční nálada, je v nás..♫

ahooj všem:-)

Tak se zase rok s rokem sešel a já bych vám chtěla strašně moc poděkovat, vám co tu při mě za rok 2016 byli.                                                                                                         Moc si toho vážím a to co se událo, každý každý moment, vteřina i nepatrý záblesk, všechno to je součást mého života která něco ovlivnila. 

Ano, byly tu i dny  kdy jsem si říkala že už nic nemá cenu, k čemu to, všechno dělám špatně.
Pak jsem si ale uvědomila, že chybovat je lidské a že nikdy nic není dokonalé, ale všechno může být jako ještě nikdy. 

Hodně se toho u mě změnilo, lidi co mě znají to vědí a já můžu říct že už konečně začínám žít. Dřív jsem byla někdo, kdo jsem vlastně nebyla. Konečně jsem se začala dostávat do něčeho, co byl vždycky můj sen.                                                             Chodit na zdravku to prostě dřív pro mě bylo něco, co kdybych někomu řekla, tak by se jen pousmál a šel dál..

Zbavila sem se zlozvyků, fakt špatných věcí které dělá sposta lidí v mém věku běžně každý den a já to vládla, postavila se tomu a je to pryč.                                         Naučila se jezdit na snowboardu, jíst v mékači, (to je ta část za kterou se stydím:D)    Zdokonalovat se v tom co mě baví, vystoupila sem na různých představeních, na které bych se bez podpory různých lidí vůbec nedostala. 

Poznala spoustu skvělých lidí, (vás) a naučila se něčemu čemu se říká láska.               Být vzorný žák sem se teda ještě úplně nenaučila, ale není všem dnům konec.:D Všechno je v nás, to si pamatujte.                                                                                         A já si letos dokázala něco jako splněný sen, v který sem nikdy nevěřila.

A to díky všem kdo mě drželi nad vodou, nenechali v průseru, pomohli mi, usmáli se na mě, držely mě za ruku a dělali pro mě všechno co bylo v jejich silách jako rodina.    

        Tak strašně moc vás mám ráda:-))

Doufám že všichni oslavíte vánoční svátky v harmonii a s láskou a abych nezapomněla, štastný nový rok a pořádně si ho oslavte protože rok 2016 je jen jednou a číslo 16 je moje oblíbené, ktere věstí něco kouzelného .. 

  • Vaše Sabbie.  :-)


© 2016 Sabčiny storky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky